Kariera

Specjalista ds. kontroli

  • legitymuje się wyższym wykształceniem,
  • posiada udokumentowaną wiedzę z zakresu HR i prawa pracy
  • mile widziane będzie doświadczenie zawodowe w placówkach edukacyjnych, instytucjach państwowych, działach kadr, policji
  • posiada czynne prawo jazdy kat. B
  • ma doświadczenie w pracy w terenie
  • biegle i bezbłędnie włada językiem polskim w mowie i w piśmie
  • w sposób zaawansowany korzysta z pakietu Office oraz urządzeń elektronicznych

 

Umiejętności miękkie:

  • umiejętność pracy z ludźmi
  • komunikatywność
  • spokój i opanowanie
  • wysoki poziom empatii w relacjach międzyludzkich
  • zdolność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych

Oferujemy:

  • gwarancję stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • uczestnictwo w trzymiesięcznym szkoleniu wstępnym, na terenie kilku województw
  • atrakcyjny pakiet szkoleń. Szkolenia zakończone są testami praktycznymi i ewaluacją
  • niezbędne narzędzia pracy jak: samochód, telefon, laptop, nawigacja
  • odpowiednie narzędzia związane ze specyfiką pracy w branży – dedykowaną aplikację
  • stałe wsparcie ze strony działu planowania oraz lokalnego team leadera
  • pracę o charakterze niestacjonarnym i wyjazdowym
  • możliwość współtworzenia najbardziej doświadczonej i największej polskiej firmy zajmującej się absencją chorobową oraz funkcjonowanie w zgranym zespole ludzi, którzy lubią ze sobą pracować.
  • wynagrodzenie od 2000 do 4000 tysięcy netto